SVAR PÅ ERA FRÅGOR!

Joel om humöret är UPP&NER! ;):

- Om du blev en superhjälte, vilka superkrafter skulle du vilja ha och vilket skulle bli ditt namn?

svar: jag skulle nog vilja bli osynlig :P mitt namn, hm... INGEN ANING asså :P manduly ngt jag hittade på nu då, låter helt okej eftersom att jag kallas mandi av min familj ;)

- Vad tycker du är godast av potatismos, äppelmos och plåttermos?

svar: HAHAH... intressanta frågor joel^^ äppelmos helt klart!

- Hur snygg och bra är egentligen Joel?

svar: du är skit snygg och världsbäst såklart :O <3

- Gillar du rymden? (Jag hatar rymden! Jävla rymden!)

svar: NEJ, jag hatar också rymden :P

- Vem är det som har gjort din snygga blogg-design?

svar: hmm vem kan det vara?? :O haha men det är ju du joel! ;) <3



Peter Wallin
om
humöret är UPP&NER! ;):

du är söt och de vet du falskt/sant ?:)

svar: falskt

är du bra på att sjunga?

svar: HAHAHA ja i duschen! :P älskar att sjunga men NEJ jag är inte bra på det^^

tkr du om att åka rullskridskor ? =)

svar: ja det kan va kul men är inte direkt duktig på det om man säger så :P

har du klappat en berguggla någon gång?:)



pelle
om bullar + idol och senare systrar i jeans = en LYCKAD kväll! ;D:

- nämn en kändis som du tycker ser bra ut.

svar: ojj du, finns många men dom allra snyggaste är Chad Michael Murray & Chase Crawford
ChaceCrawfordTyler.jpg chase crawford image by molly_g_94 <-- chase   <--- Chad

- nämn tre egenskaper hos dej själv som du är nöjd med

svar: jag är alltid glad, är omtänksam och är ödmjuk

- nämn en artist du tycker om

svar: Mario Vasquez


-
tycker du om att festa?

svar: det är ju inte så att jag festar hela tiden men ja det kan vara kul :)


- har du höga krav på dig själv?

svar: JA  och ibland föör höga!



Anonym
om
humöret är UPP&NER! ;):

när ska du och emelie träffas?

svar: snart!

vafrör ungås du inte med henne?

svar: och hur vet du att vi INTE har träffats?? ;)

är du tillsammans med någon?

svar: nix.



Viola
om humöret är UPP&NER! ;):

Varför skriver du inte om din halvsyster Finicia?Umgås ni inte alls verkligen?

svar: ASSÅ VAD ÄR DET DU/NI INTE FATTAR??? JAG HAR INGEN SYSTER SOM HETER FINICIA OCH VRF SKULLE VI DÅ UMGÅS? PUNKTSLUT!



Henke om humöret är UPP&NER! ;)

Vem hoppas du kommer och kysser dej, när alla ser på men han bryr sig inte om dem? 

svar: Chase Crawford mohahahaha

 Kan jag få en fin bild på dej  ?  

svar: du har mej på msn räcker inte det? ;)

Tkr du att jag är snygg?


svar: DU ÄR DET SNYGGASTE JAG VET!!! :O


Kommentarer
Postat av: Henke såklart!

Varför plugga när du kan skriva med snygg henke?????<3

2009-09-24 @ 16:46:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0