humöret är UPP&NER! ;)

 

På vintern är det ju en fördel att kunna hålla sig varm.
några fler än jag som längtar tills dess?
H&M kommer detta ifrån!

har precis tagit en dusch och just nu har jag inpackning i håret och lyssnar på musik! skönt faktist :)
haha alla smsar och frågar om jag e sjuk ch grejer: nej jag är inte sjuk och kunde egentligen
ha gått till skolan men jag har VÄRLDENS huvudverk och är förkyld så valde att stanna hemma  idag och ta det lugnt istället för att bli värre, så där har ni det ;)

ska snart fila/måla naglarna och sen återgåt till pluggandet!

JUSTE!!! GLÖMDE SÄGA PÅ ATT JAG KÖR PÅ EN KOOORT FRÅGESTUND IDAG NI HAR FRÅN OCH MED NU PÅ ER TILL IKVÄLL SÅ PASSSAAAAA PÅ NU ASSÅ!


Kommentarer
Postat av: Joel

- Om du blev en superhjälte, vilka superkrafter skulle du vilja ha och vilket skulle bli ditt namn?



- Vad tycker du är godast av potatismos, äppelmos och plåttermos?



- Hur snygg och bra är egentligen Joel?



- Gillar du rymden? (Jag hatar rymden! Jävla rymden!)



- Vem är det som har gjort din snygga blogg-design?

2009-09-23 @ 14:02:42
Postat av: Viola

Varför skriver du inte om din halvsyster Finicia?Umgås ni inte alls verkligen?

2009-09-23 @ 15:36:17
Postat av: Peter Wallin

du är söt och de vet du falskt/sant ?:)



är du bra på att sjunga?



tkr du om att åka rullskridskor ? =)



har du klappat en berguggla någon gång?:)

2009-09-23 @ 17:50:21
Postat av: Anonym

när ska du och emelie träffas?

vafrör ungås du inte med henne?

är du tillsammans med någon?

2009-09-23 @ 19:42:06
Postat av: Henke

tkr du idol Eddie är snygg??

2009-09-23 @ 20:10:09
Postat av: Snygghenkeigen

Tkr du att jag är snygg?

2009-09-23 @ 20:13:15
Postat av: Snygghenke3egångengillt

Kan jag få en fin bild på dej :)?

2009-09-23 @ 20:16:15
Postat av: vem vet?

Vem hoppas du kommer och kysser dej, när alla ser på men han bryr sig inte om dem?

2009-09-23 @ 20:18:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0