Daaaaamn, längesen! Läääget?

Ojj jävlar, okej det här slår nog rekord... Har inte bloggat på 3 veckor.
Men ändå är det några som klickar sig in här varje dag ser jag, kul hörrni!! :)
Ja nu är jag 18, så mycket som jag längtade! Det är nicee, tatueringen som jag så länge ville göra sitter på revbenen nu! BAAAAAM vad nice! =)
Har stått vid kassan, heeeeeeela dagen i 11 timmar idag, känner hur min röstar snart pajjar och försvinner någonstans långt borta...
Vill ha sommar, Vill ta körkor, Vill åka på en roadtripppp med vänner någonstans i en stuga hahah! Vill ha massa grill/krökkvällar på altanen! Åhhhh ge mig sommar fan!!
På tal om ingenting, jag ska jobba imorrn, kom förbi och hälsa vettjjaaaaa!
Här är min tattooo btw
Och här är en bild från min 18 års fest, woppaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0