Thailand -resan

Heeej bloggen, det var fan inte igår! 3 veckor sen nästan? Ja jag har ju varit i Thailand i 2 veckor, + att dom här senaste dagarna som jag varit hemma så har det varit sjukt svårt att vänja sig vid den svenska tiden osv.
Har somnat runt 19 på kvällarna den här veckan som jag varit hemma, då det tar låång tid att vänj sig vid tidsskillnaden. Men jag har haft bland de 2 mest underbaraste veckorna på SJUUUUUUUUUUUKT länge om man kan säga så. Det var en OTROOOLIGT bra och minnesvärd resa kan jag säga! Har mååånga bilder, men kommer inte läfga upp alla då vissa är lite privata osv, men några kommer iaf komma upp någon gång! :)
Jag ska plugga till ett prov som jag har imorrn, YAAAAY back to fckn reality -.-
Jaja, jag får komma på nya saker att se fram emot haha så man har ngt stort att längta till, som tex...
MIN 18 ÅRS-DAAAAAAAAG!! Som däremot är om 2 månader hehe!
Nee men nu ska jag plugga, vi hörs! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0