Before you start pointing fingers at me, make sure your hands are clean.

Heej på er! Det är riktigt bra med mig faktiskt, längtar efter helg som vanligt dock!
Idag efter skolan drog jag hem till min farmor och farfar och hälsade på, käkade där också.
Efter det har jag bara pluggat, det är så fruktansvärt jävla myket nu i skolan. Svenska projekt, engelska arbete, franska läxa, Svenska muntligt förhör, internationella relationer arbete osv osv..
Men det är luuugnt, jag mår bra och är glad ändå! Shoppade en jävla massa igår, fyfan vad glad jag var efteråt, haha tjejer.... Snart helg som sagt, taggaa!! Ska fika med en kompis, festa, jobba, fixa naglarna, gå på bio mm så den här helgen blir nog riktigt bra tror jag! Hoppas på det iaf, nu ska jag göra klart min franska läxa, kram så länge!
Hhahahahaha dööör av garv, jag till vänster!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0