I enjoy making people happy more than myself.

Har inte bloggat på länge, IGEN...  men den här gången har jag faktiskt en rimlig förklaring. Har varit sjuk heeela veckan, feber, hosta, halsen, huvudet you name it. Fyfaaan säger jag bara, sjukt jobbigt har det varit!
Men jag mår bätrre nu iaf, ingen feber kvar. Dock är jag fortf lite förkyld, men säg mig vem är inte det!
Imorrn är det fredag, tror inte det blir någon utgång i helgen eftersom att jag fortfarande måste vila lite så att jag inte blir sjuk igen. Ska nog köra på myskvällar, ni vet film, laga god mat, bra sällskap osv. Jaaa det lär bli grymt!!
Ska till skolan imorrn, har inte varit där sen i måndags!
Ska nog sova runt 21 idag, så jag får ordentligt med bra sömn osv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0