18 om EXAKT en vecka, TAGGAAARÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ

Förlåååt, jag vet att jag inte bloggar ofta just nu men JUST den här månaden är det så sjuuukt mkt som h'nder och som jag måste fixa osv! Fyller tex 18 om en vecka, ska samt ha fest, ska tatueras om en vecka, har börjat med körkortet, jobbar nu under lovet mm, så glömmer bor att blogga... Inte bra det!
LOVAR verkligen att förbättras!! Men men, är sjuukt taggad, 18 om EXAKT en vecka, FYFAAAAN VAD GAALET!!
Jobbade hela dagen idag, efter jobbet var jag med Jessica Jennifer och Susanna. Vi fikade, käkade, fikade!
Har ätit, 2 bullar, en chokladboll, en cocckie och en varmchoklad med grädde HAHAHAHAHA japp summer12 här kommer jag!
Näe men vi hörs härrni :)
Här kommer förresten lite bilder från igår, var och bowlade med några vänner då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0