Sova utan någon jävla klump i magen, mycket begärt?...

Jag har problem med en sak. Sömn kallas det...
Har sjukt svårt för att somna på kvällarna, ligger oh oroar mig för massa shit, drömmer även om det
och vaknar upp med samma oroliga jobbiga känsla.
Det är för mycket som händer i mitt liv just nu om jag ska vara ärlig.
Sjukt mycket man bör tänka på, göra osv osv, det är fan inte kul!
Vill kunna somna utan drömma massa jobbiga mardrömmar, och jag vill även kunna vakna utan att ha
en stor klump i magen för att jag är orolig över massa saker.
Att få sova i fred, är det för mycket begärt? ...
En sak som kommer göra att jag mår bättre är iaf att min bästavän kommer hem om 11 dagar, det är sjuukt!!!Såhär glad kommer jag vara då!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0