Från din bästa vän

Att det skulle vara något annat än jobbigt att vara borta från min bästa vän i 10 månader förväntade jag mig inte. Men att det skulle vara så tungt som det faktiskt var, hade jag ingen aning om. Det har gjort så ont att vara utan dig, och jag kan inte förstå att vi faktiskt tog oss igenom det, smärtan att vara utan varandra så länge när vi normalt sett spenderade varenda dag tillsammans. Snart får jag krama och pussa på dig igen. Snart är jag hos dig igen, och vi ska göra allt det där som vi gjorde förra året. Spendera varje dag med varandra, festa, bada bubbelpool, fika, prata. Snart är jag hemma igen, och allting kommer vara precis så där underbart som det var innan jag åkte.
Min finaste Amanda Hanna kommer vara hos mig igen.
20 dagar och jag åker.
21 dagar och jag landar på Arlanda.
22 dagar och jag är med min andra halva igen.
Jag älskar dig min bästa vän.
Och förlåt för att jag våldgästar din blogg!
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0