When you fall down, you gotta pick yourself back up and keep on going beacuse sometimes there isn´t going to a person there to do it for you.

Jag har haft en skit bra dag idag. Skolan var bra, lagom lång och ganska sköna chilliga lektioner. Efter skolan träffade jag kompisar ett tag, vi fikade osv och nu e jag hemma. Jag ska plugga lite, äta middag med familjen och chilla gaalet! Längtar jävliiiigt myket till helgen. Ska hinna med bla att träffa en kompis på fredagen och bara ta det lugnt, ska hinna med att festa på lördagen, och massa andra saker. Jag och Emelie ska ha en mysdag nästa vecka också, då ska vi dra hem till mig. Vi ska köpa thaimat, bada bubbelpool, snacka skit, basta, lyssna på musik och kolla film! Så jaa, ge mig helg typ!

Jag just nu, en slarvig tofs med ett leende på läpparna för att min favorit låt är på! WOHOOO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0