Svaren.

Hur är dina tankar kring det faktum att kristdemokraterna är i kris just nu ? Med tanke på att du är troende etc.

Svar:
hahahahahaha! är inte så insatt i politik, fan vad synd att dom e i kris just nu då.. :P


Vad är det första du kollar på hos killar? nämn saker utseendemässigt och personligheten tack!

Svar:
Utseendemässigt är det håret och ögonen som jag FÖRST kollar på. Personligheten, hmm... det första jag tänker på är om jag kan lita på honom eller inte. 



Vad föredrar du, en utekväll med polarna eller en hemmakväll med killen?

Svar: Hmm... en mysig hemmakväll med killen tror jag! 




Är du på G med någon?

Svar: Ja det skulle man kunna säga




Vad är den viktigaste egenskapen i ett förhållande tycker du?

Svar:
Tillit helt klart! Sen att man trivs tsm och har kul ihop!

 

Trivs du bra i din klass och i din skola? förklara

Svar:
jag trivs jätte bra i min klass och i min skola. Dock trivdes jag bättre när min bästavän gick i samma klass haha. Men jag älskar min klass och personerna som går där. Ärligt moget folk som man har kul med! Skolan älskar jag, den är liten och man känner liksom alla osv!




Har du funderingar på att göra fler tatueringar?

Svar:
Ja en om min farmor!



Är du kär?

Svar:
Ja det är jag.

ska du utomlands i vinter?

Svar: Japp, ska till Thailand i 2 veckor över jul och nyår. Det ska bli sjukt kul och skönt! Längtar som fan faktiskt!




vilka egenskaper tycker du är viktiga hos andra? och vilka är dem som når ditt hjärta? (tex ärliga, sociala, pålitliga människor... osv)

Svar:
De egenskaper jag tycker är viktiga hos andra är ärliga människor, det är det VIKTIGASTE. Sen att man kan lita på dom, att dom är snälla osv! =)

Din favorit film är?

Svar:
Ps I love you, Taken och Dear John

 

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0