Pay no attention to those who talk behind your back. That simply means you are two steps ahead of them.

Jag har haft en chill fredag, ska snart hämta syrran från skolan och umgås med henne! Sen ska jag nog dusha och fixa mig lite. På kvällen kommer Ajla hit, vi ska bara ta det lugnt. Ta en promenad här i Rissne, käka i pizzerian kanske. Känner att jag behöver prata ut lite, fråga om råd osv gällande vissa saker. Det är så mycket som rör sig i mitt huvud just nu... Så det ska bli skönt att träffa henne och bara ta det lugnt! =)
Lördag & söndag är fullbokade med roliga grejer så det är nice. Jobbar imorrn, men efter jobbet ska jag hem till UNDERBARA Emelie, fixa mig osv för att sen fira henne!
Vi hörs hörrni! =)
Ha en trevlig fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0