It´s Friday!

Skolan var sådär, jag var helt inne i mina egna tankar kändes det som. I min egna lilla värd med mina tankar osv.
Efter skolan drog jag hem, chillade liten sen hämtade jag Maribell från skolan. Vi drog och käkade pizza i solen och köpte godis.
När vi käkade pizza så träffade jag på en kompis. En underbar kompis som jag inte träffat på 2 månader ungefär. Vi brukade prata varje dag, om precis ALLT men det är inte så längre. Ska inte skriva allt i bloggen, varken vem varför eller hur men måste säga att jag saknar personen jävligt mycket. Det var svårt att hålla inne tårarna och alla tankar när man satt där liksom.
Men åter till idag, ja jag ska ta det riktigt jäcla chill idag. Ska öppna imoron på jobbet, så måste åka hemifrån vid 08.00 ROLIIIIGT! Hhahaha! Neee men jag e tydligen ledig på söndag, så det är sjukt nice! :)
Så min fredag kommer bli rätt lugn, ha det underbart ikväll kära läsare och festa för mig med, vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0