Gästinlägg By Tom Hägglund.

tja tja bloggen!
Idag har jag haft en så otroooooooooooooooooligt jobbig dag i skolan idag, massa plugg som vanligt i min kiss skola!
Det ända jag har tänkt på hela dagen är hur otroligt fina och spektakulära hästar egentligen är! Jag verkligen ääääääääälskar hästar! Så adda mig på wordfeud allihopa! hästälskare at'p, eller oj, menar såklart wordfeud hehehe.
Sen när jag inte trodde att min dag kunde bli ännu värre blir jag kidnappad av Amanda på tunnelbanan!!!
ASSÅ JAG VET! OOOOOOMMMMMMMMMMGGGGGGGG! (alltså oh my god (på engelska alltså))
Och nu tvinger hon ner mig i hennes Fritzel källare och använder mig som sexslav! Hoppas att jag överlever!!!
Håll tummarna allihoopppaa!
Puss på er å adda fecebook såklart!! Puss på er alla mina älskade läsare! :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0