En bild säger mer än TUSEN ord.

Den här bilden säger mer än 1000 ord.
Denna bild påminner mig om ett minne, en fest. En fest som jag firade med min BÄSTAVÄN Erica.
Den här bilden tyder på glädje, även fast jag gör väääärldens FULASTE min på bilden hahahaha.
Den här bilden säger mig så mycket, den här bilden påminner mig om hur sjukt kul jag hade den kvällen med underbart folk. Den här bilden påminner mig om hur ÄCKLIGT jag tyckte det var med gammalt grädde på miig. Bilden påminner mig också om hur mycket jag dansade den där kvällen, var social och var med min Bästavän!
Ja som sagt det kanske inte är den finaste bilden, men den här bilden säger mig så mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0