Call me a slut. Call me a whore. Call me whatever. I’ve heard it before. Say that I'm fake. Say that I lie. Say what you want. You won’t see me cry, because I know none of it's true, but calling me all this shit, ha, what the hell does that make you?

Dagen har varit bra, har dock haft ont i huvudet hela dagen + att måndagar är våran senaste dag då vi slutar 5. Men som sagt skönt att måndagen är över iaf, den tråkigaste dagen haha! Jag ska snart ta ett långt bad och lyssna på musik, bara ta det lugnt liksom! :) Har fått lite läxor den här veckan också, yääy..
Nee men jag längtar till helgen redan hahah, Då ska det festas!
Nu ska jag ta ett bad, hare bra! (:
Åhhhh saknar sommaren när jag ser den här bilden!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0