3 things

Tre saker jag inte kan vara utan:

* Min familj - Min familj är mitt liv. Mitt liv kretsar kring min familj. Jag skulle aldrig klara mig utan min familj. Dom ställer alltid upp, finns där för en, förstår mig, respekteraar mig för den jag är. Jag lever för min familj!

* Mina vänner - Jag väljer mina vänner riktigt jävla noga och då menar jag det. Jag har UNDERBARA vänner som är äkta, som inte sviker mig och som ställer upp. Vänner som bryr sig och respekterar mig som jag är. Vänner jag kan lita på och ha GRYMT roligt med. Jag älskar mina vänner.

* Min mobil - Hahahaha helt ärligt nu, jag är beroende av min mobil och då menar jag verkligen beroende. Jag kan verkligen INTE gå ut utan den, den måste alltid vara vid mig, i min ficka, min hand osv annars får jag ångest. Det känns både tomt och sjuuuukt konstigt om jag inte har mobilen, den är viktigt, riktigt jävla viktig!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0