Treat people how you want to be treated or karma will sure as hell teach you how to treat someone.

Torsdag idag, humöret har varit på topp som oftast! Efter skolan drog jag och familjen hem till min farmor och farfar ock hälsade på. Sen har jag planerat lite inför helgen med en kompis. Imorrn efter skolan ska jag förbi buttricks, sen ska jag möta upp Emelie, Marcus, Robin och Tom över en fika. Sen får jag se vad jag och emelie hittar på, kanske blir det girlnight med middag + bio i stan? vi får se! På lördag är jag iaf ledig och då är det full rulle på G. Jag ska följa med mamma till stan för att kolla lite kläder, efter det ska jag hem till min kusin. Hon ska fixa mig inför kvällen, ska på halloweeenpartyyyy! Är inte helt säker på vad jag ska vara än, men tror jag vet. Jag får se om dom har allt jag behöver på buttricks! Weell, imorgon är det lov, loooov looov loooov. Har längtat så jävla mycket! Det kommer bli en rätt så AWESOME helg, är SJUKT TAGGAAAD :D







En bild på mig och min farfar! <3




















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0