Sometimes you just have to jump out the window and grow wings on the way down.

Hade en GRYMT bra kväll igår! Jag och en massa kompisar bowlade inne i stan, vi körde på tre banor. Gissa vem utav oss ALLA som förlorade? vi var runt tio pers. JO JAG SÅKLART? BAJSASHSAUJHWF -.- hahahah ne men det var kul ändå! Efter bowlingen drog vi och käkade på Tacobar! =) Det var en grymt mysig kväll. Nu ska jag snart hoppa in i duschen, ha på högsta volyyym med musik och börja fixa mig. Vi familjen ska fira Fabian som fyllde år förra veckan, så vi ska ut och käka. Efter det ska jag hem till en Kompis och umgås med massa vänner!
Kommer bli ännu en AWESOME kväll/dag!
Saknar den här skiten ganska så jätte jävla fucking mycket!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0