Något jag är beroende av.




Ja, som ni ser på rukriken så tänker jag berätta om något jag är väldigt beroende av.
Och det är min Iphone. Tror många är beroende av sina mobiltelefoner, men jag har nog fan tagit priset...
Min iphone är med mig 24/7, och då menar jag verkligen 24/7. Inte bara på jobbet, skolan hemma osv utan den ska finnas i min hand medans jag kollar på tv, när jag fixar käk, då måste den vara precis bredvid, den ska vara nära mig när jag fixar mig osv. Ja precis ÖVERALLT. Varför just min mobil? varför är jag inte beroende av typ godis, eller något. Jo för i min iphone finns allt jag behöver, verkligen allt. I min iphone, finner jag kommunikationen till mina nära och kära, jag finner musiken som jag brinner för, jag finner intere´net, fakta, spel, roliga appar osv osv. Min mobil = Mitt allt. Jag kan sitta och pilla på mobilen, dra bort skalet, ta på det igen osv i flera minuter medans jag sitter och kollar¨på tv tex, känner mig trygg när min mobil är vid mig på något sätt. Så ja, jag är beroende av min mobil!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0