Löööördaaaaag.

Hade en OTROLIGT mysig dag igår! Fikade med tom marcus och emelie i stan, efter det drog jag och emelie hem till henne. Vi hade en myskväll med snacks tv och tjejsnack, ni vet sånt man behöver ibland! Det var OTROLIGT mysigt! Idag är det fullt upp, hatar stressiga dagar... Men kvällen kommer nog bli rätt awesome så jag ska nog inte klaga! Ska snart hoppa in i duschen, sen sminka mig osv. Efter det ska jag med familjen in till stan för att fixa några grejer! Efter det måste jag börja fixa mig inför kvällen. Naglarna, kläderna osv. Sen kommer 3 kompisar hit för att TAGGAA TILL liiiitee liksom, och efter det drar vi till Maskeradfesten! Så ja det är fullt upp idag, men det blir nog en GRYM kväll! =)
Jag just nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0