FLIPPMODE -.-



arhghjfdgd Vilken jävla bajs dag det har varit...
Fyfan vad jag inte har varit på humör. Vet inte vad som hände men vaknade på helt fel sida idag och sen dess har jag varit helt jävla piss off, inte orkat med någon typ och stört mig på allt. Känner mig så jävla vilsen, det är så jävla mycket just nu. Nya val, nya möjligheter, myket plugg, myket tänkande, jobbiga situationer osv, det är för mycket. Allt kommer på en gång och jag känner mig fan gråtfärdig. Fyfaaan vilken jobbig dag, var varit riktigt jävla deppig, uschh.. Det är så mycket som ska hinna göras den här veckan osv också, det gör inte saken bättre. och att datan fuckar ur och internet segar som fan hjäper inte heller till direkt. Åhh vill bara ha helg och ledighet.

Aja, nu har jag skrivit av mig, det var ganska skönt! Vi hörs puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0