a best friend should love you like a mother, protect you like a father, talk to you like a sister and fight with you like a brother

Jag drog hem till min farmor igår, och gissa vad. Jag somnade vid 20.00?!?! så trött var jag. Det var så stöööört skön, dov till 07.00 så jag sov i 11 timmar. Var alltså hyper och glad i skolan idag, med andra ord har det varit en bra dag. Jag tog precis ett lååångt bad, sjukt skönt. Imorrn efter skolan ska jag förbi mammas jobb, göra några saker sen ska jag möta upp dom andra. Och med dom andra menar jag Marcus, Tom, Emelie, Alex, Robin, Jocke och kanske någon mer jag vet inte. Vi ska bowla och käka middag tillsammans! Det ska bli myys, sen får vi se vad fredagen har att erbjuda.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0