Remember when someone walks away from you, it's not the end of your story. It's the end of their part in your story.

Heejsanhoppsan på er! Har haft en bra dag i skolan, men roligast av allt var nog idrotten. Vi har dans, så vi är indelade i grupper och ska hitta på danser osv, så är det uppvisning på idrotten om typ 2 veckor. Det är stöört roligt, jag blir helt jävla hype när jag dansar, sjukt kul!
Funderar på om jag ska ta ett låååångt bad ikväll kanske? vore ganska skönt. Bada i varmt vatten, och lyssna på lugn musik. Ja men ikväll är det massa roliga tv program också, som pengarna på bordet och syrianska bröllop osv, wohoo kvällen är räddad, bra tv-program = en bra hemmakväll!
Ska plugga lite nu, vi hörs! :)
Jag och mamma! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0