DU SKAPAR DIG SJÄLV.

Även ifall man har hela livet planerat framför sig kan allting förändras. Det kan vara en dröm eller bara att så ska det vara. När vi har en dröm vill vi att allting ska gå rätt för att vi ska uppnå drömmen men även hur mycket man planerar kan allting bli fel. Det räcker med att umgås med fel person, att börja röka eller kanske få ett barn i ung ålder. [ Jag säger inte att något av det är fel och det är upp till var och en] Men kanske är det just det som förändrar ditt liv. Du kanske ändrar dröm och inte längre vill bli gymnast utan du vill bli polis.Mycket handlar om dem rätta kontakterna när man har ett dröm jobb t.ex. Men ens dröm kanske är att just få ett barn tidigt. Eller att bli rik. Kanske att bo i Spanien eller bara flytta hemifrån. Min dröm är att bli advokat.

Jag vet att vägen till att bli advokat är hård & vägen kommer vara gropig. Men när det kommer en grop är jag redo att hoppa.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0