When a person tells you you're not good enough, that's when you know you're better.

Åldern är bara en siffra. En siffra som endast enligt mig berättar hur länge du har levt. Säg mig, berättar siffran vem du är? Hur du är? Kan siffran berätta något om din personlighet överhuvudtaget? Nej.

Varför klänger vi då på andra som har ett förhållande med stor åldersskillnad? Varför gör vi det när vi vet att de är lyckliga och älskar varandra? Var är självrespekten människor? Jag förstår mig inte på människor som ständigt ska klaga och kommentera. Vad är vitsen i det? Mår man bättre av det själv? Har du ett allmänt dåligt liv, dåligt självförtroende eller helt enkelt dåligt umgänge - Ta hand om det. Det finns alltid en lösning till varje problem, tro det eller ej.
Ett kapitel i livet handlar om att finna glädjen och styrkan som du gömmer inom dig för att sedan kunna ta sig från botten till toppen i svåra situationer. Trakassera inte andra som inte har gjort dig något, de är inte värda det.
Kom ihåg "Life´s what you make it".

Syftade dock inte på att detta just händer mig, talade allmänt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0