You take what you want from me and then leave me with nothing

Vaknade för en stund sen, har packat väskan eftersom att jag ska till pappsen idag! Imorrooooon fyller jag åårrr!!! YAAAY! Pallar inte sminka mej, ska ändå bara till vårdcentralen för att kolla upp halsen, så solbrillorna får åka på. Idag är det fredag, feeeeta najs right? ;D Jag ska nog chilla hemma med familjen idag tror jag! Imorron klockan 12.00 ska jag och ett gäng kompisar hem till Erica för att käka tårta och fira mej lite smått gulligt sådär bara. Efter det ska jag på barnkalas hahaha! Är så sliten man kan vara, har inte sovit mycket inatt och jag har på mej läggings och en stor hängtröja typ. Men vem bryr sig, jag ska ju ändå bara chilla hemma liksom! =) Åhhh älskar tanken att jag fyller år imorron mohahahha!!
Ungefär såhär chillklädd kommer jag vara idag! Men imorrn, då blire fiiixxx!! ;D
Hör av mej senare under dagen, efter vårdcentralen! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0