SUUUUUUN!

Har precis druckit te, ska nog snart börja fixa iordning frukosten! Ska ta på mej VARMA kläder, ska för i helvete blir frisk, fyller ju förfan år om 2 dagar!! Ska fixa mej sen för att först dra till närakuten i solna och se vad dom säger om min hals sen har jag lovat syrran att komma till hennes dagis för att kolla på deras teater, haha gullig!
Jag vill verkligen må bättre till ikväll, då ska jag träffa Eriiiica!! MÅSTE bli bättre! UFFFT, jävla förkylningshelvete.
De e soooool ute, måste inviga mina nya solbrillooor! det är iaf en positiv sak! :)
Tog precis 2 bilder, är heeelt osminkad så enjoy the moment hehe! Nee men ska fixa mej snart! :) här är iaf mina nya brillor





osminkade jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0