STOP PRETENDING LIKE IT´S OKEY WHEN IT´S NOT.


Jag kan inte sluta tänka på det varje kväll innan jag går och lägger mej. Jag skulle vilja gå tillbaka i tiden och ändra på en liten sak. Man märker tydligt hur vi människor påverkas starkt av varandra, både positivt och negativt. Jag måste sluta hoppas, jag ,måste sluta tro att det kommer gå, Det ända jag gör är ju att jag skadar mig själv, med alla dessa förhoppningar och tankar som skulle kunna vara sanna. Jag måste sluta tro på att det kommer funka, jag måste sluta hoppas på att det kan bli som förr. Jag saknar det, väldigt mycket, och jag har verkligen svårt för att inte tänka på det. Men jag sla förröska för min egen skull, men jag kan inget lova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0