ojoj, det blir en feeet utmaning!

Ska jobbaaa imorron för första gången! Blir ett cafee i gallerian, ska bli spännande men fyfan asso :O vilken utmaning, får inte använda mobilen på 7 timmar! och nu snackar vi om MEJ, som smsar ca 300 sms om dagen, det är illa asso. Utan luren i 7 timmar, GREAAAT!! men men så får det väl vara antar jag hahaha! kommer blogga imorron på morronen innan jag sticker oh sen på kvällen när jag kommer hem igen för att sedan berätta! :) vet ni en sak? jag har haft en GRYM FÖDELSEDAG! Med UNDERBARA människor! men fyfan, jag längtar som FAAAAN till min födelsedagsfest, då JÄÄÄÄVLAR säger jag bara!
Här är några av alla presenter jag fick idag! :) resten kommer nog senare!



En body splaaassh, en personlig bok där tjejerna har klistrat in massa bilder, texter och skrivit massa minnen i, fyfan vad fin! Sen fick jag ett presentkort på espresso house, KLOOOCKREENT!!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0