JÄVLA HELVETETS JÄVLA SKIT PLUGG.


Jag ler även fast jag e trött på allt jäääävla plugg! Japp, sån e jag, jag ler tom ibland när jag är sur, friskt va?

Jag har pluggat hela dagen + gymmat en timme, YAAAY -.- Och nu ska jag plugga ännu mer efter middagen, jaaaaa fyfan vad underbart! FAST NEJ!! har två prov den här veckan och jag får fan damp av allt plugg, ge mej fredag! UFFT...  det var underbart att gymma idag, var så länge sen sist! Måste komma igpng igen liskom!
Det var någon som frågade i en kommentar vad jag jobbar med så jag tänkte svara på det.
Jag jobbar på ett cafe inne i stan i gallerian! Det är en restaurang cafe som säljer sötsaker men också serverar mat! Cafet heter caffe coppla! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0