I will give you a reason to live. Cause I don´t want you anymooore

Godmoooorgon! Jag är lediiiig idag, skit skönt! Men jag erica och johanna har en psykologi läxa att ta tag i. Så tjejerna är här nu, johanna ligger och sover på soffan hahaha! Jag har SSKIT ont i huvudet idag, det ogillas... Men solen skiner vilket gör mej glad! Efter att bi gjort klart psykologi uppgiften ska vi till stan och käka! sen får vi se vad vi hittar på för kul! =) Är grymt sugen på att typ ta en promenad i solna med en glass i handen och solbrillorna på plats eller att typ bowla! Så aaah vi får se, något skojj får vi fan ta och hitta på iaf! Jag mår bättre idag än igår, jag kände att jag inte hade någon lust att blogga så jätte mycket då. Men nu är humöret uppe igen!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0