I just wanna have fun

Allt känns så jävla bra just nu. Ja som ni märker har jag humörsvängningar haha men just nu, denna minut så känns allt så jävla bra faktiskt. Det börjar gå bättre i skolan, jag är lite mer fokusserad. Det går bra på jobbet, jag trivs verkligen! och det är bra hemma samt bra med vännerna så allt flyter på just nu känns det som. Sen har jag lärt mej att dom som inte bryr sig om mej, ska inte jag lägga ner tid på. Så är det! :) men jaa, allt känns bra nu bara! Får hoppas på att min positiva inställning håller ett bra tag nudå haha! Näeeh nu ska jag klä på mej, tog precis en dusch! Och så ska jag få lite oljemassage av mamma som hon lovade! Yeaah hare gött!!




(Jag i tecknat, fabian som målat bilden hahaha)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0