Helt dööööd....

Heeeeeeeeeeeelt död och sliten! Tog ett långt varmt bad direkt efter jobbet när jag kom hem, jag höll på o somna..
Shit, denna vecka är inte att leka med (kommande vecka) har 2 prov, 2 presentationer, 1 inlämningsuppgift, + att jag ska komma igång med gymmet osv... Snälla låt denna vecka gå fort asso!
Imorrn efter skolan ska jag till mammas jobb, vi ska till gymmet och fixa ett kort, har ju bytt gym nu. Sen ska jag köpa 2 par jeans! Efter det blir det att plugggaaaa en massa hemma! YAAAAY MÅNDAG, YAAAY SKOLA IGEN, YAAAAY PORV OCH PLUGG -.- SUUUUUUUUCK! aja nu ska jag torka håret och sen kolla på Big brother, vi hörs sen pusssss!
Jag är TRÖRR OCH SLITEN...

Kommentarer
Postat av: nyfiken kille

vad jobbar du med?

2011-03-21 @ 23:23:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0