Grattiiiiiiis till Meeeeej!!!!

GRATTIIIIIS TILL MEJ SJÄLV!!! 17 BASST IDAG, OUUFFF!! hahahahahaha, neej men tack för alla gratulationer och för en underbar dag som jag fick fira med mina närmaste vänner med både tårta presenter och heeeela kiiitttteeet! Kunde inte haft en mer underbar dag!! Jag älskar er och tack för alla presenter, fyfaaaaan vad jag gillar att fylla år måste jag säga! hahahahha ;D I loooooove it! TAAGGGAAA TAGGAAAA FEKKKEEE FEKKKEEE!!!
Jag ska möta Erica om en stund, ni som känner mej bäst vet att jag skulle dragit ut och paaartaaaat natten lång idag men vet ni vad??!?!? jag ska jobba imorrn i 8 timmar så jag valde att bjuda över Erica! Vi ska snacka om min fest jag ska ha, killproblem, musik, kläder osv. Jaaa ni vet ju hur vi tjejer är!! fyfan vilken underbar dag, tack igen allihoppaaa jag älskar mina vänner! puss på er!!!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0