GLAD CHEEEYYY!!! :D

JAG SKA FÅ MIN IPHONE IKVÄLL!!!!! :D jaaaaaaaaaaaaaarråååååå vad glad jag är!!!
Men för tillfället funkar inte min nuvarande mobil då vi avaktiverat mitt sim kort eftersom att vi beställt ett nytt litet med samma nr till min iphone! Så dom som vill få tag på mej får göra det via Erica (kommer vara med henne hela dagen/natten! Annars ere favebook som gäller! :) Min mobil funkar imorrn på morronen, YAAAAAAY!!!
Jag fick damp på att alla mina kontakter kommer försvinna i skolan, och jag fick damp på lärarna så Erica erbjöd sig att sitta och skriva ner ALLA mina kontakter på ett papper och imorron skriva in dom i luren för att göra mej gladare, daaamnn, tjejen vet hur hon ska göra! fyfan vad snällt av henne, jag själv skulle ALDRIG pallat det moahhaha!
Nu ska ci fixa några saker och sen ta en fika, vi hörs senare, pussen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0