Allt flyter på som det ska, men en sak fattas. En liten liten detalj i det hela.

Jääääävlar vad dagarna har gått fort?!?!? :O Redan onsdag ida liksom, knasigt! Jag kom precis hem, har varit på mammas job och fixat håret sen fick jag reda på en UNDERBAR NYHET!!! Jag får min iphone i helgen!!!! Jaaaaaaaa vad glad jag är!!! fast kommer inte kunna använda den förrens typ måndag skulle jag tro, många saker som måste fixas liksom! Men de e lugnt ;D Har köpt ett iphone skal redan mohahaha man måste ju vara förberedddd!!
Sådääär ser skalet ut, inte bästa bilden men den får duga!
Körde på tofs idag igen!
Har ganska mycket att göra nu, ska göra matteläxan och sedan ta ett bad! haha det var fan inte så mycket att göra egentligen men ni förstår! Däremot har jag och erica GRYMT myket att göra imorron, men MEST PÅ FREDAG! men det kommmer i nästa inlägg! Nu ere matte som gäller!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0