You are fake.

Det har varit skiiiiiiiiiiiiit fint väder hela dagen ute medans jag stått och jobbat inomhus i 10 timmar, det känns... GREAT! kom hem för en stund sen, fick med mej maaasssaaa mackor, så ska nog fixa varm chocklad snart och käka macka och kolla film. Om jag ska vara ärlig så är jag rätt död idag med, så ere när man jobbar så det blir nog ingen ute kväll idag heller för min del faktiskt! Men i veckan då jääävlar! =)
Men jag måste erkänna att jag älskar vädret, finns inte bättre än att ta på sig ett maglinne, ett par shorts och dra ut i solen med vänner! Sommaren är ju förfan UNDERBAR på alla sätt och vis håller ni inte med?
Här kommer några bilder från dom senaste dagarna.
Jag och Jamie i rålis, wohooo
Jag är kär.... i min högtalare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0