Sometimes I just wanna say it out load.

OJJJJ knaaaas, man glömmer verkligen att blogga när man har sommarlooov!!
Det är så jävla skönt med sommarlov, det e fan fortfarande ljust ute väldigt sent, det är varmt osv osv, I like it!
Vi hade ju avslutning i tisdags och det var jätte trevligt, först kyrkan sen drog jag och några och käkade donken. Senare runt 17 tiden kom de flesta från klassen hem till mej, vi drog ner och köpte varsin pizza och kollade på Sverige-Finlandd som spelades i stadion precis nedanför mig! Sen fdrog vi till råliiiiiis hela skolan för att fira sommarlovet! I onsdags (igår) så sooov jag och Jamie till typ 14.00? sen kom Emelie och Fredrik hit, vi chillade och så. Sen drogg vi ner till pizzerian och käkade och på kvällen ble det bio. Skräckfilmen Insidious tror jag den heter :P Marcus, Robin R, Robin, Viktor, Nisse, Michell, Jamie, Emelie, Nicklas och Charlie joinade!
Nu chattar jag med Erica, vi har lite private talk! Jamie soooover, ska snart in och väcka henne!
Idag kanske vi ska grilla eller så vi får se! ojj vad långt inlägg, aja hare bra så hörs vi snart!
här kommer bilder från som senaste dagarna btw!
Jag och Jamie på avslutningen! :)
<3
hahahaha knaaaas! =)
Jag och Allan!
Underbara människor!
<3
Människor man aldrig glömmer! <3
Hela klassen, Eller Erica fattas ;(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0