You are not worth it.

Knaaaaaaaas vad jag är sliten och trött. Började 9 idag och slutade 20, lyyyckat!!
Jobbar måndag onsdag torsdag lördag och söndag denna vecka vet ni vad det betyder? att på fredag då ska det fuuuuckaaaa urrr!! Även lördag, vafan helg är helg och det kan ingen ändra på. Så i helgen då kööööör viii!! =)
På tisdag e jag däremot ledig från jobbet så då ska jag ta en fika med underbara emelie för att hon åker bor i två veckor sen ska vi träffa Robin och några andra. Ska nog sova hemma hos min farmor då dessutom, har saknat min avia faktiskt! Nääeeeh nu känner jag att jag sitter och skriver om ingenting, jag skriver lite senare pusssss! :)
Jag just nu i tofs och sooov t-shirt, staaaabilt. Mot duschen nuudåååå!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0