Truth

Jobbat i 9 timmar men Craas, Empaa och någon till hälsade på mig på jobbet helt random, alltid lika kul med Besök! Efter jobbet mötte jag upp emelie i rissne vid tbanan, vi drog hem till mig. Vi pratade, lyssna på musik osv
Sen grillade vi mackor som jag tog med från jobbet och käka och nu kollar vi på tv. Vi ska sova ganska tidigt idag, SENAST 1... Vi ska upp imorron, vi har en masssa plaaans you know!
Vi ska förbi mammas jobb, ska tvätta och platta håret. Sen ska vi förbi solna centrum, göra lite saker sen måste vi förbi mej för att hämta mina högtalare. Sen ska vi till rissne, köpa pizza och sätta oss på ängen. Käka lyssna på musik och umgås. Senare ommer Robin och Jamie också, kanske fler då ska det grillas osv!
Näääh nu sitter Empa och tyker jag e Osocial så jag måste runda av. Hoppas ni får en bra fortsatt kväl! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0