TAGGGAAARÅÅÅÅÅ!!!!

TAGGAAAA KRYSSSNIIIIIIING!!! Nu är väskan packad. Allt från fest kläder, klackskor, högtalare till smink strumpor och kamera är nerpackat! Väntar på Natha nu, hon ska komma hit så ska vi käka nedanför mig. Sen ska vi möta upp resten och börja åka in till stan för att sedan ta oss till båååteeen! Den åker runt halv 8 tiden, vi kommer nog käka när vi kommer dit sen börja föra och ha kul och tillslut ere bara börja festa! Kommer inte kunna blogga mer ikväll, kommer komma hem imorron vid 18 tiden och då ska jag träffa erica osv så vet inte om jag hinner blogga imorron heller, ska verkligen förska. Men kommer nog vara aktiv på facebook osv. Fyfaaaaan vad jag är TAGGAAAAD!!!

Jag just nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0