Soligt värre!

Har solat och stekt hela morgonen och jag känner hur äcklig man är hahhaa!  Ska snaaart hoppa in i duschen, börja sminka mej och klä på miig för nu springer jag bara runt i linne och trosor. Måste fräscha upp mig lite, har massa stufff som måste göras idag. Måste hem till solna runt 6, för  runt halv 7 ska jag fixa en sak för några vänner. Sen runt 7, 8 ska jag hem till min kusin och fixa håret inför imorron (skolavslutniiing) Seeeen, ska jag möta Jennie som ska sov hemma hos mej tonight, mysigt som fan!  Och EFTER att jag mött henne kanske jag ska träffa Marcus. Så ja, jag har massa saker att göra från 18.00 och uppåt, så jag ska lata mig som fan framtills dess, fixa mig osv! =)
Igår var jag faktiskt på BB finalen, det var gaaalet naajs!! =)
Kungen Simon, värdig vinnare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0