KNAS vilken helg det kommer bli!




Mina 4 kommande dagar kommer vara fullspäckade as hell!
Ska jobba imorrn, mellan 10-20.00 efter det blire hem, duscha käka och sova!
På fredag ska jag möta Robin vid t-banan i Rissne för att sedan dra och käka god maat sen hem till mej, han ska hålla mej sällis medans jag packar väskan (kryssniiiing) tjejer behöver ha med sig en del.
Sen bär det nog av till stan där jag möter upp dom andra sen ere bara flippa gaaalet på kryssningen.
Kommer fan komma hem rätt sliten och seeeg! Får se om jag då drar ut igen med några vänner, käkar på snaps och drar på fest eller om det blir en hemma kväll, beror på hur mycket jag orkar.
Sen har vi ju söndagen då som jag inte kan skriva ut så mycket om men då jävlar ska det festas också!
Så jag kommer nog vara JÄÄÄÄVLIGT trött och seg som fan på måndag, men vafan det är ju SOMMARLOOOOOV!!

Fyfaaaaaaan vad jag e taggad, den här helgen kommer nog bli den bästa på jävligt länge faktiskt! =)

Faan kom på nu att jag också måste förbi stan en sväng innan kryssningen för att köpa massa små saker som typ lösögonfransar, strumpbyxor, batterier (högtalare) osv! TAGGAAARÅÅÅÅÅ!!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0