IKEA FTW

Vaknade tidigt eftersom att jag måste vara i solna halv 12. Ska nu börja sminka mig lite smått och byta om sen lämnar pappa av mig i solna. Där ska jag packa en fet väska eftersom att det är där jag ska sova i helgen osv. Sen blir jag hämtad av en stor lastbil klockan 12 och då bär det av till IKEA med familjen. Vi ska som sagt köpa en massa möbler till mitt nya rum. Det kommer bli en låååång dag men jäääävligt rolig!! Solen skiner, ska man kanske köra på shorts? Nu måste jag ta en snabb dusch och börja fixa mej! Ni ska självklart få se för och efter bilder på rummet men det får ni imorron kväll då allt är klart! Nu måste jag jalla mig, hare bäst så hörs vi sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0