Helgen i detaljer!

Som jag lovade igår ska jag berätta om min ubderbara helg! I fredags drog jag påå kryssning med brorsan, hans vänner och mina vänner. Den blev JÄÄÄÄVLIGT lyckad! Musik, bra sällskap och hela jävla paketet. Vi festade som fan och somnade runt 6 på morgonen. Vaknade vid 12 och käkade buffeee, muuums! Jag var heeeelt död på lördagen så jag vilade som fan, bara tog det lugnt. I söndags var det jobbdags, det var FULLTTT UPPP på jobbet, aldrig sett något liknande. Mamma Chrille och Charlie kom till jobbet och hälsade på för att sedan lämna av mig hos Erica där vi skulle paaartaaa! Så vi började fixa oss, satte på högmusik och röjjde undan lite sen var det partydags. Och FAAAAN vad det var lyckat, BAAAAAAAM asso! Igår efter att vi städat hemma hos henne så drog vi hem till mej i Enskede. Vi badade bubbelpool i typ 2 timmar, lyssnade på musik och snackade, FYFAN VILKEN UNDERBAR kväll det var, väldigt underbar! Nu ska jag börja fixa mig, klä på mig och sminka mig. Ska möta Erica i stan halv två! =)

Jag älskar dig bästa vän, tack för en underbar helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0