trööttt, slö, lat osv

Ojj knaaaas vad jag känner mig sliten... Natha sov här igår, vi var med Charlie och Vincent det blir grillning osv! jätte mysigt faktiskt, efter det satt vi ute, snackade umgicks sen kollade vi film osv! Tror jag somnade runt halv 6 imorrse? ;O Har inte sovit mycket inatt, och det känner jag nu. Kroppen vägrar hänga med, jag känner mig trött och hängig! Skulle ut ikväll meed men tror jag skipar det och har en myskväll hemma! Det är ju fredag imorron och då är det dags för utgååång med, same on saturday! =) Ska kolla på vänner och gossip girl sen ta en kaaalll dusch, käka och bara chilla! =)

Såhääääär känner jag mig just nu hahah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0