Svaren på era frågor

* hur lång är du och hur mycket väger du?
svar: Ojj haha det vet jag inte riktigt, men vad kan jag vara 168 kanske? sist jag vägde mig vägde jag runt 53

*Har du ett brett umgänge eller få och nära vänner?
Svar: Jag har ett väldigt brett umgänge men ändå några få som jag delar allt med så både och skulle jag nog säga! :)




*hur många gånger har du varit kär?
Svar: Jag har varit kär endast 1 gång!


*vad ångrar du mest i ditt liv att du gjort?
Svar: Jag ångrar att jag trott så gott om vissa som visat sig vara något helt annat, jag ångrar att jag gett bort min tillit när det jag fått tillbaka inte var det bästa. Men man lär av sina misstag right? Nu vet jag ju tex att jag inte ska lita på vem som helst och att folk ska förtjäna min tillit! :)


*beskriv dig själv med 3 ord
Svar: 3 ord, hm... Det blir nog glad sprallig och social


*Vad är din naturliga hårfärg?
Svar:
Här kommer en bild på min naturliga hårfärg, vet inte riktigt vad jag ska kalla det, ljustbrunt? guldaktigt?

*vad har du för ögonfärg? har inte riktigt uppfattat om du har bruna eller gröna
Svar: Jag har gröna ögon!

*Snyggaste kändiskillen?
Svar:
Channing Tatum!!!

*Snyggaste killen, kan vara känd i Sverige?
Svar: Måste svara JC modellen, uffft vad snygg han är! Andre Bentzer


* Är det någon person du saknar just nu?
Svar: ja, jag saknar min Otroligt fina bästavän Erica som är i Australien just nu...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0