Jag älskar dig <3

Okej Erica, vart ska jag börja... Du började i Klara Norra, vi lärde känna varandra och blev jävligt tighta under kort tid. Du har gjort mig starkare, du har fått mig att inse saker och du har framförallt funnits här för mig varenda timme, minut och sekund. Du har hjälpt mig på alla sätt och vis ska du veta. Du är en underbar människa & jävligt omtänksam. Erica imorron åker du och lämnar mig i 10 månader. Kommer kännas som 10 år, vi som umgåtts nästan varje dag. Jag kommer gråta floder på flygplatsen ska du veta. Jag förstår inte riktigt hur allt kommer gå här, 10 månader utan att få träffa dig, utan att få fika med dig, festa med dig, bada bubbelpool med dig, brottas med dig, prata hemligheter med dig, kittla dej, lyssna på musik med dig. Ja, precis allt vi gått igenom tillsammans. Du är min ängel, ängeln som kom och förändrade mitt liv. Har gråten i halsen, hur fuck ska det gå imorron på flygplatsen? jag älskar dig Bästaste BÄSTAVÄN ♥





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0