Believe in yourself

Ska snart börja plugga lite historia, efter det ska jag nog packaa. Imorrn bär det av till soolna! (: och imorron är det freeedag!!! Min fredag kommer se ut såhär!

Min Fredaad!
Är fett taggad inför morgon dagen, allt ska bli så jävla bra!!!
Imorrn efter skolan ska jag hem, lämna av väskan osv sen ska jag möta Erica. Vi ska dra till the body shop och jag ska bli sminkad (har ett presentkort på det där) sen efter det ska jag köpa lösnaglar! yeaaah ;D När vi "mini shoppat" inför kvällen drar vi hem till mej och fixar oss! Sen ere bara knaaaasaaaa! ;D
Har varit sjuuukt taggad på helg ett bra tag nu så känns ganska skönt att morgo dagen är kommen och att den ska bli bäst helt enkelt ;D
Lets have some fun, just you and me!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0